2014. július 8., kedd

2. Awards

Köszönöm szépen a második díjamat Nikolnak, a "You're my kriptonite" írójának.
(http://foreverorneverwithme.blogspot.hu/p/dijaim.html)
10 dolog magamról:
1. Imádom a gyerekeket.
2. Kedvenc tagom Harry Styles. 
3. Nagyon szégyenlős vagyok.
4. Rengeteg blogot olvasok, van egy fordító, akinek kifejezetten imádom a fordításait. 
5. Mostanában semmi szabadidőm. 
6. Már nem tudok több tényt írni magamról.
7. Nagyon örülök ennek a díjnak.
8. Sosem tartottam magam jó írónak.
9. Másféle műfajokban is írok, de csak magamnak.
10. Végre, elfogytam a tényekből. :O

10 válaszom:
1. Milyen telód van?
Samsung Galaxy Pocket Neo
2. Kedvenc film?
Most jó
3. Nézel valami sorozatot?
Igen, a BTR. :D
4. Jégkrém vagy fagyi? 
Huh.. fogós kérdés.. :D Inkább jégrém.. :D
5. Coca vagy pepsi?
Mi a különbség a nevükön kívül? :D de amúgy pepsi. :D
6. Szeretsz olvasni?
Imádok.
7. Mit olvastál legutóbb?
Csillagainkban a hiba
8. Mi a véleményed róla? 
Imádtam, meg sirattam szinte minden sorát, na jó nem mindet, de sírtam rajta.
9. Kedvenc könyv?
Sok van. mindig az amit éppen olvasok. :D
10. Mit tervezel a nyárra?
Lazulás, buli, pihi, írás, meló. :D 

10 kérdésem: 
1. Van kutyád?
2. Hány éves vagy?
3. Kedvenc blog?
4. Miért írsz? 
5. Tudják a családtagjaid, hogy írsz?
6. Megszoktad mutatni másnak az írásod blogon kívül?
7. Kedvenc zenéd?
8. Mit gondolsz a rasszizmusról? 
9. Mi a legfurcsább tulajdonságod?
10. Sok ez a kérdés, nem gondolod? :D 

Akiknek küldöm:
1. http://thebossdaughter.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése